Såhär vill jag ha det

Hittade ett album på styleroom som jag föll pladask för, det är romaniskt, mysigt, modernt, lite lantligt, ljust, mörka detaljer, gammaldags, med mera...många olika stilar i ett vilket är helt min grej!:) Det kommer bli min inspiration när jag ska inreda här hemma.



Klicka här för att komma till albumet!


Jag och sambon tog förra året men hade vi inte haft en liten plutt hemma då hade vi nog inte tagit den. Läste mycket om den sprutan som inte var allt för positivt men gjort e gjort men detta året hoppar vi nog över de. Jag e itne mycket för sånt där, proppa in massa konstigheter i kroppen ne fy! men det e ju ändå bra att det finns för dom som e i "riskgrupperna" osv..



Jätte fint hem.. tänk om man kunde få de så :)

2010-10-24 | 14:17:53

Sååå fint Jenny, det kunde lika gärna varit ditt hem, den stilen är verkligen DU! Satsa på det!

2010-10-24 | 14:42:09

Det är lika bra de låter oss bestämma, så blir det lugnast så ;-) Jonas är likadan, han brukar mest säga vad det är för känsla det ska vara i vårt hem, t.ex. hemtrevligt, mysigt, ljust och luftigt- så är det upp till mig att komma med de praktiska idéerna. Vi kompletterar varandra bra :-)



Du kommer att lyckas så det så fint, det tror jag. Det roliga med sin stil och min är att man kan hitta mycket billigt genom loppisar som man sedan kan fixa och måla själv, och sen blanda det med något nytt. Det är det bästa av allt, kombinationen!

2010-10-24 | 19:51:12

Supermysigt! Förstår verkligen att du blir inspirerad! Det är verkligen inte jag, men det skriker ju Jenny om det! =)

2010-10-24 | 22:32:22

Ja det gillar jag också, att renovera upp gamla saker :-) Det blir så stor skillnad fort... Lycka till med fynden! :-D Kram!

2010-10-25 | 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback