Mys pys



Denna liggfåtölj från Chilli för ca 2300 kr skulle jag inte tacka nej till!


Den fåtöljen ser riktigt go ut att ligga i :-)



Magnesium har jag också hört talas om, nu i veckan har jag klarat mig bra utan kramp i vaderna, då jag har druckit mycket vatten under dagarna. Sparkarna är riktigt mysiga, älskar att känna dem. Jag har än så länge inte ont av någon foglossning, det vore skönt att slippa det. Jag mår väldigt bra nu om jag får säga det själv :-) Jätteskönt!!!

Hur har ni det, blir det att ni flyttar?

KRAM!

2010-10-22 | 13:34:58

den önskade jag t min förra lägenhet men det blev aldrig av :) allt är bara bra här, förutom att man är seg och skönt att helgen är här! :)



nej, gör inte designen själv, utan det är www.tsukii.se el www.tsukii.blogg.se som gör det åt mig :)



hoppas allt är väl med dig med! :)

2010-10-22 | 14:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback