IKEA på önskelistan

Sängen ser kanske inte så rolig ut på bilden, men den är skit snygg irl...tycker jag iaf, så den hamnar på min önskelista tillsammans med en byrå & två avlastningsbord!;)

 

Lillesand sängstomme 180x200 cm 1495:-

Hemnes avlastningsbord 499:- x 2

Hemnes byrå 1495:-

 



Nej stackarn :( feber med? testa saftknepet för hostan, funkat KANON verkligen. Hostan har blivit jätte mycket bättre och det känns som att det är på rätt väg. Jag hoppas till och med på att kunna ta en liten promenad med honom imorgon så jag hoppas verkligen inte febern kommer tillbaka och spökar. Då blir de doktorn med han.



Ikea har mycket snyggt, man vill bara handla och handla och förnya både de ena och andra hemma :)

2010-10-03 | 11:45:05

Värm lite vatten så det blir ljummet och häll sedan i rödsaft. Det ska vara rätt mycket saft så det smakar mycket. De hjälper till att lösa slemmet i halsen ungefär på samma sätt som hostmedecinen man kan köpa till apoteket för barn under 2 år. Han har även fått hostmedecin men den tycker jag inte hjälpt ett skit om man jämför med de här saftknepet. Verkligen SUPER effektiv. :)



Nu ska vi titta på film. kram på er!

2010-10-03 | 21:02:22

Jätte fin, vill till ikea :-p. Är ett beroende jag har haha.



Spanar runt på fler som föräldrabloggar och använder bloglovin. Så lämnar ett spår här också. :)

2010-10-05 | 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback