Hugos fina mössa

Måste ju bara visa upp Hugos fina mössa, jag tycker att den är så himla söt. Mannen har en liknande & dom är så fina när vi är ute på promenad & annat skoj i kylan!;D




Lite sömning kanske!?:)


Vilken mysig och fin mössa. En sån skulle jag behöva, de e riktigt kallt på morgona nu.. fast de e lite mysigt på samma gång. Sån riktigt uppfriskande kyla e de :)



Va kul och kolla på ny lägenhet. Hur stor e den åså? Och hur va den? =)

2010-10-16 | 14:08:31

Shit va stor han blivit =)



Kisseriet går bra. Blöjan var full imorse som vanligt. Var nog bara för trött för att kissa helt enkelt. Det är jobigt att vara jobbig

2010-10-16 | 17:23:18

Ååå en sån mysig liten mössa Hugo har!!! Jättefin!



"Delad glädje är dubbel glädje"- jag är lika glad för er skull som för min egen. Ännu mer när man vet hur mycket tid, slit, känslor och tårar det ligger bakom den stora önskan. Och att ha en underbar man vid sin sida gör saken ännu bättre. Kramar!!!

2010-10-16 | 17:47:06

Sådan mössa har Kian också.. från ICA MAXI :)

2010-10-17 | 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback