Flytta

Vi har ju letat ny lägenhet ett tag nu & i lördags var vi & kollade på en ny. Det var en på 3,5 rok på 70 kvm, mycket finare än den vi har nu men... det ligger ett dagis precis under så man får inte ha djur där, så där sket det sig ganska rejält tyvärr. Idag ringde mannen till dom som hyr ut & sa att vi inte kunde ta den pga av att vi har hundar men då sa han som hyr ut att det finns en till lägenhet som en tjej ska ha, fast han skulle kolla om hon inte ville ha den med djurförbud istället så att vi kan ta den andra. Himla snällt!:) Så nu väntar vi på att han ska höra av sig igen & så kanske det blir att åka & kolla på ännu en lägenhet!:D

Precis efter att jag skrev det ovan så gick strömen här hemma, den var borta i någa timmar & när den kom tillbaka så fungerade inte vattnet & det fanns inga TV kanaler som fungerade. Sen fick jag sjukt ont i magen & fick attack huvudvärk...blää...ja, jag kom helt å hållet av mig så detta är det ända som skrivs idag!:)

Bye bye...


Vad roligt! Hoppas tjejen vill byta lägenhet! =)

2010-10-18 | 23:23:28

Nä men så kul med ett nytt boende, jag håller tummarna!!!!

Tråkigt med elavbrott & huvudvärk. Kram på dej!

2010-10-19 | 13:33:26

Hej!!! Åhh vad kul det jag läser :)

Är det den lägenheten jag tipsade dig om???? :-)

Perfekt om dom kan "byta" lägenhet så ni kan ta den andra?? Är det en 3:a eller också den en 3,5 ??? Guud vad roligt isåfall att bli " grannar " hihi!!!!

2010-10-19 | 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback