En liten tur

Idag for lilla familjen till Borås, jag ville kolla om det fanns några brickbord igen men blev lika besviken denna gången som förra!:( Men vi hittade lite annat smått & gott andå. Hugo fick en rockig tröja, hans far påstår ju att han är född hårdrockare & att tyckte den var passande hehe!:D Sen hittade jag äntligen en hel mysdress till honom, & såna önskar han sig fler utav i födelsedagspresent & julklapp!;) Han fick även en ny leksak med massa knappar på som låter när man trycker på dom, han älskar att pilla på alla knappar här hemma nämligen tihi... Det blev även en julmatta som ska ligga under granen, varje år när jag tänkt köpa en så är dom slut eller så finns det inga snygga kvar så detta året var jag ute i tid. Två snygga svarta ljusstakar, blockljus, ljusbricka & en spegel fann också en plats i kundvagnen. Ja, sen blev det väl lite godis & så men det är inte ovanligt!;D











Jag har letat efter någon liknande leksak. Vilken affär hittade ni den i?

2010-10-30 | 20:45:36

Samma smak som vanligt - älskar mysdresser. Har två, en från gekås med alfons och en villervalla dress. Myspys. Vill ha fler, gillade den här rutiga. Va kommer den ifrån? Letar också efter den stinky men hittar den inte. Får bli tradera :)



Föresten hur gjorde du när du klippte Hugo? Kian har en jätte kalufs baktill och inte så mycket på sidorna så de ser ut som han har en hockyfrilla:P

2010-11-10 | 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback