En liten titt i sovrummet

Det har ju blivit mycket inredning i bloggen det senaste, men jag kan inte hjälpa det. Speciellt inte efter att mannen va så gullig & köpte sängstommen & avlasntningsborden!:)
Jag sa ju att det inte skulle bli några bilder från sovrummet innan det va klart...men....här kommer några iaf!;)








Guld ramen har jag 2 st utav & dom ska målas svarta & ska sitta vid varje sida av UNG DRILL ramen över huvudgaveln. Den bruna färgen ska bytas mot gått itsället. Golvlampan har min mamma gjort när hon var 14 år men då var den betsad i en gräslig grön, efter att jag målat den svart så blev den jätte fin & är en utav mina absoluta favoriter här hemma!:) Nu ska jag & Hugo mysa lite!



Sv: tack tack!:) Åh så fint ni har det i sovrummet!

2010-10-12 | 15:02:47

Jättemysigt!!! Där sover ni gott :-)

2010-10-12 | 18:45:24

Ja blocket är perfekt, nu väntar jag på svar från en som ska sälja en soffa :-) den vill jag ha!!! :-)



Jag är inte mer pysslig är förrut, utan jag är mitt vanliga jag. Skillnaden är väl kanske att jag vill få gjort saker och ting fortare då jag vet att det inte blir sen när bebisen väl kommmit. Gubben är inte lika snabb som jag, så då gör jag det själv! :-)

2010-10-12 | 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback