Ännu mer IKEA på önskelistan





HEMNES byrå 1495 kr

ALVINE KVIST påslakan & 2 örngott 359 kr

UNG DRILL spegel 259 kr

OFELIA filt 159 kr

FOSYTIA överkast 259 kr

OFELIA påslakan & 2 örngott 259 kr


Ikea är en toppenaffär, jag var där igår med en kompis och fick med mig en hel del fint hem.



Tack! Vi trivs väldigt bra i vårat hem, det artar sig sakta men säkert och blir precis som vi vill ha det. Kökssoffan hämtade jag i Hyssna hos en jobbarkompis sambos bror :-) De ville inte längre ha den, så jag fick köpa den för en billig peng och så slipade jag den och målade om den, så den blev alldeles perfekt.

2010-10-10 | 11:22:12

åh jag älskar ikea :D



sv: åhh stackarn drömmer han mycket mardrömmar ?



tack tack söta du :)

hoppas ni haft en toppenhelg!

kram

2010-10-11 | 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback