Fredag & fullt upp

Äntligen fredag & mannen slutar jobbet tidigt, han kommer nog innanför dörren snart!:) Himla skönt när mannen slutar tidigt på fredagar, då har vi mer tid tillsammans & kan hitta på något innan hela dagen är förbi. Men det är ju en del övertid på hans jobb dock, han bygger hus i fabrik & husen ska vara klara ett visst datum & är det mycket kvar att göra så blir han också kvar.

Men men... Hugo promenerar runt här hemma som bara den nu, jag har fortfarande inte riktigt fattat att han har blivit så stor, det är inte ens en månad kvar tills han blir 1 år. Helt otroligt!:) Mina killar betyder allt, mina underbara män som jag älskar över allt annat i hela världen!♥

Ska skicka in papper på dagisplats till Hugo snart, jag har mammaledigt fram till mars & jag skulle väl kunna ta lite längre men jag måste söka jobb & annat med. Känns tråkigt att behöva lämna honom på dagis, njuter verkligen av att gå hemma med honom. Hade vart perfekt om man kunde jobba hemmifrån men det är ju inte det lättaste, letar efter olika alternativ & är det någon som vet nått så säg till!:)

Vi har funderat lite på ett syskon, har pratat om att kanske göra ett FET (frozen embryo transfer) till sommarn om allt går som det ska med jobb & så. Vi har sparat undan lite men det kommer att kosta oss 10,000 kr plus medicin & sjukhusbesöks kostander.

Sen har vi ju vår dröm om ett hus, ett litet rött hus med vita knutar ute på landet!:) Ett ställe för vår lilla familj där hundar & barn kan springa runt...Åååhhh, ja drömma kan man ju alltid men det är en dröm som ska gå i uppfyllelse en vacker dag.

Men nu ska jag dra mig, ska kolla lite jobb alternativ med mera!;)




Äntligen fredag, det är aldrig fel. Veckans bästa dag tror jag.

Tänk att tiden har gått så fort, att Hugo snart är ett år. Det var inte längesen du fick ditt pluss :-) och snart fyller han ett. Otroligt!

Hoppas att allt som ni drömmer om går i uppfyllelse, ibland tar vissa saker längre tid än andra men både du och jag vet att det är värt all väntan :-) Lycka till med allt. Kramar!!!

2010-11-26 | 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback