Baka baka liten kaka

Idag har jag & Hugo bakat lite pepparkakor, eller ja...jag köpte färdig deg & kavlade & stansade ut fina små döskalle kakor hehe!;) Hugo var med vid sidan & petade i degen, lite åkte in i munnen då & då på lille busen med!:D Han börjar gå & gå mer på egen hand nu, så himla kul att se. Sen är han himla nyfiken på andra barn, när vi är & handlar eller så så gör han sig till en riktigt pajas & försöker få alla att titta på honom & då skrattar han högt, härliga unge!:) Men men...vi hade iaf en mysig liten bakstund & självklart fotade jag lite!












lite pepparkakor & glögg ikväll kanske!?:)


Så söt han är, och pepparkakor som är så gott.:-) Kram Stina

2010-11-24 | 11:22:02

Vilka fräcka pepparkakor :D

På indiska ska de tydligen ha elefanter och lite andra roliga pepperkaksformer :)

2010-11-24 | 11:40:37

Mysigt med julbak!!!!

2010-11-24 | 17:07:32

Ja visst är det bra träning inför kommande sömnlösa nätter :-) Lika bra att vänja sig! :-)

Men idag är energin på topp och då får jag massor gjort!

2010-11-24 | 18:36:13

häftiga och annorlunda pepparkakor :D



hoppas allt är bra med er!

kram kram

2010-11-24 | 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback