Vår lille kille växer


Idag är Hugo 5 månader gammal!:)
Vi har besökt BVC, det var dags för vägning & mätning plus dom hemska vaccinations sprutora. 2 st, en i varje ben...som tur är så tas dom samtidigt så dom små slipper bli ledsna 2 gånger. Hugo var jätte duktigt, grät nästan ingenting. Men det skär i hjärtat på mig ändå, vill ju inte att han ska få ont. Guldklimpen väge nu 8860 g & är 68 cm lång, har vuxit bra på längden...kanske blir basketspelare!;)


2010-05-21



Jag kom aldrig till BlomsterJätten, men jag kikade in i en annan inredingsbutik och hittade lite fint :-) Imorgon åker jag nog till Gekås och där vet jag att jag kommer hitta fina saker :-) Skoj!

2010-05-27 | 19:50:29

Jisses vilken megakille!!! min lilla fis har nog precis passerat 6 kilo nu ;-)

2010-05-27 | 19:55:28

Tihi, jag tycker Elliot har blivit superlång också!! Fast än så länge ligger han precis på mitten, både när det gäller längd och vikt :P en riktig liten genomsnitts-bebis, alltså!



Hehe, ja jag är ganska säker på att jag inte är gravid. Visst är man sugen på syskon en vacker dag, fast kanske inte riiiktigt än ;)

2010-05-27 | 20:59:47

8 kilo? Han växer fortfarande ser jag hihihi Han är ju otroligt söt. Tycker bilden i gungan är hur söt aom elst.



JAG funderar på syskon till Wilda. Inte min man. Vi har bestämt att börja försöka februari 2012. Vill nämligen på en resa till Kenya först

2010-05-28 | 13:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback