Tänkte bara berätta en liten rolig grej

Eller roligt & roligt...spännande, för våran del!:)

Igår när jag satt & åt frukost märkte jag att jag hade en liten våt fläck på mitt bröst, tänkte att jag hade spillt något. Men när jag kollade närmare märkte jag att det läckte från min bröstvårta.

När jag klämde lite så kom det bara mer & mer, det är inte mjölk eller nått utan bara lite vätska som kommer. Det är inte ovanligt men jag tycker det är lite tidigt.

Visade min man som fortfarande låg i sängen & det första som kom ur hand mun var -Coolt!

Ha ha, han är rolig han. Men iaf...ni förstår varför det är spännande för våran del va?!:)  Det händer så mycket nytt med kroppen så man knappt hinner med, känns som om magen blir större för varje dag som går. En bebis är på väg & vi är så lyckliga!

Det var bara det jag tänkte berätta för nu ska jag åka & bada!;)

 

2009-06-29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback