Inga negativa tankar

Idag har det varit en ganska lugn dag. Är fortfarande lite öm i magen & har liksom tagit allt i min egna lilla takt & det har vart väldigt skönt. Det har blivit att handla lite mat, diska & fixa här hemma. Efter det bjöd jag hem en tjej som jag är kontaktperson till & tog fram lite fika att mumsa på.

Har varit väldigt trött det senaste & det kan beror på många olika faktorer. Orkar inte dra upp alla men det har inte bara med provrörsbefruktningen att göra. En när & kär är väldigt sjuk & kanske ligger inför döden & det tar på en.

Det ända som hjälper mot tröttheten just nu är att ta en powernapp en gång om dagen. Ligger bara en halvtimme & utav den halvtimmen kanske jag sover 15 minuter, vilket är alldeles lagom för mig. Kroppen går ju in i djupsömn efter 20 minuter & det gör en inte piggare utan tvärtom.

Jaha ja... Imorgon gäller det. Då sätts ett embryo tillbaka i mig. Är jätte nervös, kommer inte att våga röra mig eller kissa efter det, även om jag vet att det inte är någon fara. Men man tänker ju ändå att det kan ramla ut eller nått.

Nä, jag måste tänka positivt nu... Inga negativa tankar här inte!;)

 

2009-03-25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback