Shoppat, grillat & filmkväll

Idag har vi haft fullt upp men det har ändå vart härligt!:) Vi började dagen med att åka & köpa skor, jag behövde nya eftersom det hade blivit hål i mina gamla efter allt promenerande. Det hela slutade med att hela familjen åkte hem med ett par nya skor, kunde ju inte motstå dom söta mini skorna som fanns så Hugo fick ju såklart sitt första par riktiga skor. Bilder kommer!;)

Vi hade planerat att grilla, så efter skoköpen blev det att handla lite mat. Det blev fläskfile, sallad & någon ny fryst potatis jag hittade, minns tyvärr inte vad den hette men det var super gott. Vi grillade hos mannens farmor som är utomlands just nu så vi lånade hennes hus idag, jätte mysigt var det. Mannen klippte hennes gräsmatta & vattnade hennes blommor, så gullig så!:)

Efter grillningen blev det film & godis i soffan. Kollade på The Book Of Eli, en väldigt bra film faktiskt. Hugo sov så gott i min famn & jag & älsklingen myste. Såna här dagar är toppen & nu är jag slut i kolan, men så ska det va!;D



Haha, nej nu börjar det klia i fingrarna :P Har massa söta bilder och "massor" att berätta om, haha.



Nu är energin tillbaka, men det känns som att jag kommer falla tillbaks i att sitta vid datorn alldeles för mycket om jag inte väntar lite till :P Har varit så mysigt med Isac nu när jag inte behövs sitta och grina av trötthet både morgon och kväll :D



Allt verkar vara bra med er, mysigt :) Kramis!

2010-06-19 | 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback