Min älskade man

Han är helt underbar, den snällaste & mest omtänksamma & han är bara min (& Hugos;)). Idag kom han hem med en överraskning. Jag har pratat en del om nya hallmöbler & det har han snappat upp, fast män vanligtvis inte gör det!;D Han hade köpt en ny spegel, kroklist & hatthylla (bara en nya skohylla som fattas) & lite nya kläder till Hugo också. Han är en sällsynt man & jag älskar honom så mycket. Här är några bilder på dom nya sakerna till hallen...










Oj, ingen dålig man du hittat.. ;) Vad är knepet? =P

2010-06-04 | 21:11:06

En redig karl du har! Superfint! :D



Sv: Ja, det är mysigt med badkar! Tråkigt att ni inte har det :( Kanske är Hugo gammal nog för badhus snart? :)



Kram.

2010-06-05 | 00:29:34

Åh vilken smart idé & ha såna lådor på hatthyllan. tack för tispet :)

2010-07-19 | 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback