Lite bilder från idag



Hugo ute i solen i sin badbalja, som endast går att sitta i nu för att han har blivit så stor. Mysigt... & så massa leksakar att busa med!:)





Parasollet vi köpte igår var ett bra köp. Går ju att sätta den nästan överallt & varför inte på stolen så att Hugo inte bränner sig i den starka solen!?





Opps...Leksakerna sitter fast om foten!:) Men det är inget som Hugo inte kan klura ut iaf!;) Blev så himla söt bild med ju!;)




Och här har vi männen i mitt liv! Hugo bus & pappa bus...kärlek!♥


Åhh så söt han är!!!! :)

2010-06-28 | 22:27:58

Dina grabbar Bus, goa killar...

Ja det är kul att pyssla, det är hög tid att börja lite smått med julkorten, så det är bara att sätta igång Jenny :-)

Han är en riktig goding eran Hugo, så rund och go, och han ser så nöjd ut på korten. Jag längtar till våran lill* som är stor som en ärta nu! :-) Om knappt en månad ska vi på första ultraljudet, skoj!

2010-06-28 | 23:14:19

Gu va härligt det ser ut. Det är just sånna saker som man skanar att kunna göras när man bor i lägenhet i stan utan balkong, att inte kunna öppna en dörr och gå ut i solen. Vill ha hus med veranda och gräsmatta! =)



SV: Ja men det är klart man funderar på det =) Man vill ju inte att det ska gå hur länge som helst mellan =) Men just nu njuter jag av Viggo och allt han ger mig!



Kram!

2010-06-29 | 09:58:34

Gull-killen! :) Hoppas han blir frisk snart!



Kram.

2010-07-03 | 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback