En trevlig kväll

Ät trött idag med, men inte för att Hugo vaknar om natten utan för att min syster & hennes kille var här igår och det blev ganska sent...för vår del!:) Nu för tiden är klockan 00:00 sent!;D

Men det var super trevligt. Vi bjöd på lite kinamat som tex friterad räkor, biff & bambuskott, sesam kyckling & tre smårätter bland annat & vi satt ute på balkongen. MUMSIGT!

Efter det tittade vi på en film, Hitman blev det, hyffsat bra faktiskt. När filmen var slut märkte jag & syrran att gubbarna somnat!:D Stackarna var trötta. Hugo satt med i början av filmen, men han somnade så gott i min famn så jag gick & la honom.

En trevlig kväll var det & det är nog inte sista gången vi slår ihop oss till en mysig, mumsig middag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback