Bilder från midsommarafton

Det var faktiskt en riktigt bra midsommar, förutom vissa människor som fått för mycket av det goda då...men men!:/ Den bästa midsommarafton på väldigt länge iaf & det var super trevligt!:) Vi var hemma vid 9 tiden på kvällen & orkade inte göra mycket men vi satte ihop några utav presenterna älsklingen hade fått & efter det tänkte vi titta på en film, efter bara en liten liten stund kände vi att det var sängen som gällde så vid halv 11 låg vi i sängen... HELT SLUT!!! Precis som jag trodde!;) Här kommer lite bilder iaf!

2 utav min storasyster godingar En trött liten Hugo

Svärfar, mannen & hans farbror med fulla munnar Min storasyster, hennes Liam & min lilla mamma Lillebror Emil & svärmor Monika

Gose killen Hugo Svärmor, Hugo & mannens farbror Billy & mannens bror Alex Jag & älsklingen Mannens farmor Birgitt

Estelle & Liam med en alldeles för stor midsommarkrans Min pappa & lillebror Älsklingen & hans mamma



Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Med toppenväder, bra sällskap och god mat kan det nästan aldrig gå fel ;) Kram!!

2010-06-27 | 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback