Äckligt trött

Idag ville jag bara ligga kvar i sängen. Ögonen ville knappt öppna sig, skit jobbigt. Men Hugo skulle bestämt upp kl halv 6...Lille gubben fick ny blöja & så låg vi och snackade lite & efter ett tag så somnade han igen!:) Men ungefär 1 timma senare ville han upp igen, så då var det bara att lyfta häcken ur sängen. Det blev lite gröt till Hugo & flingor till mig & precis när vi ätit klart ringde Hugos mormor & undrade om vi inte skulle ta en promenix.

Eftersom att Hugo helst vill sitta upp i vagnen hela tiden så provade vi sittdelen idag, har en såndär bra grej att man bara klickar av liggdelen & sätter dit en sittdel istället!;) Toppen & det verkade Hugo med tycka, han kan ju titta på allt man går förbi.

Jag är så äckligt tött, har sovit dåligt plus att Hugos har börjat vakna om nätterna igen, antagligen pga att tänder är på G. Om man kollar i munnen på honom så ser man att små bulor börjar komma så det är nog nära nu. Hugos mormor erbjöd sig att ta Hugo några timmar någon dag så att jag kan sova ikapp mig lite & det tackar jag ju inte nej till...men frågan är om jag kommer kunna sova!? Kommer bara att tänka på vår lille kille!:)

Men men, vi får väl se....får väl prova det någon gång iaf. Har inte lämnat bort honom än. Visst har farmor eller så tagit honom på promenad någon timma ibland, men inte mer än så. Kanske är tid att lämna han några timmar då & då så att JAG (inte han) lär sig att vara utan varandra.

Men han är ju bara liten en gång så det är ju bara att njuta & ta in allt som händer hela tiden, tänk om jag skulle missa nått!?:O


Vi har också funderat på att börja med sittdelen. Elliot verkar inte alls nöjd med att ligga ner längre, han vill liksom "vara med" hela tiden :P

2010-06-03 | 16:41:00

Ja, det är helt otroligt hur fort det går. Vips så kan de både krypa och stå. Roligt, men mera jobb! =)



Så kul att se de små utvecklas mer och mer för varje dag!



Kram!

2010-06-03 | 22:08:12

De där tänderna kan ställa till det ordentligt. Vissa får ju feber och blir riktigt dåliga i magen. Hoppas det går relativt smärtfritt för lillemannen

2010-06-04 | 10:08:06

Vi har inte lämnat bort Isac alls än, inte ens för någon timma. Har bara två-tre stycken jag litar på så mycket att jag kan ha den personen som barnvakt och sedan så ska det finnas tid osv osv. Vi kör nog på första gången senast den 7:e juli, då vi firar två år :)



En barnpool på balkongen låter super :) Jag är lite ledsen över att vi inte har uteplats, vi fick en lägenhet med uteplats, men den var 50 kr för dyr för försörjningsstöd -.- 50 kr, såååå värdelöst :(



Kram.

2010-06-05 | 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback