Ute i solen

Denna dag har spenderats ute i solen, det har ju verkligen vart toppen väder. Jag, Hugo, mormor & min systers döttrar bestämde oss för att åka till stranden & det gjorde vi rätt i!;) Full proppat med folk men jätte härligt & vattnet var verkligen ljummet.

Hugo började med att stoppa fötterna i vattnet men det slutade med att nästan hela han var i & plaskade, han var så nöjd så!:) Men det var väl inte så konstig för det har vart HOT ute, tur att vinden har fläktat lite, inte kallt dock.

Mannen är iväg i Gränna & är inte hemma än...men men, det har vart fullt upp på rasspecialen & det har gått jätte bra för Billy på utställningen, han har fått pokal & massa band & rosetter med mera!:D Är så stolt så, så nu kommer vi satsa på att få han till champion. Kommer bli massa utställningar, men det är det värt....& kul med!;)

Men nu ska jag lägga mig i sängen & kolla på en film, hoppas alla har haft det så gott som vi idag!;D

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback