Passning

Ja, då sitter man här med familjen & passar päronens hus & hund (eller hundar, lille Nellie ska nämligen ha valpar om ungefär 2 veckor). Dom är i Finland & hälsar på lite släkt i 1 vecka, min pappa är därifrån!:) Ja...jag är en så kallad halvfinne!;) Men men, det blir nog inte så mycket uppdaterat på bloggen under tiden för detta är lite som en mini semester för oss, hur skönt som helst att bo i hus. Ha det så gott, tror inte att jag kommer kunna hålla mig borta från bloggen allt för länge ändå!;D


ja, det kan jag hålla med om - otroligt vackert ;)

jodå, det går väl bra, har nu märkt att jag får mindre ont under sommaren - antagligen på grund av värmen. annars brukar vetekudden vara till stor hjälp om jag har det som värst (använder inte vetekudden under sommaren - usch, om det inte är redan för varmt ute :)) hoppas allt är väl med dig? vad söt hugo är. charmig liten en! :) eller storliten? hehe :)

2010-07-20 | 12:04:44

åh vilken fin header!

2010-07-20 | 16:29:49

usch. jag lider verkligen med dig! :( som "tur" så lättar dom dig lite, iallafall... :) jag fruktar inför nästa mens, det gör jag alltid, och det är jobbigt, men de senaste två månaderna har det varit lite lättare, men men... längtar tills 31a augusti då bär det sig till USÖ för planering av ivf. längtar då man vill slippa mensvärken! hoppas att det blir "lätt" - inte alltför svårt :/

2010-07-21 | 01:33:43

Härligt att få känna på villa-livet lite :-) Ha dt riktigt skönt! KRAM!

2010-07-21 | 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback