Kolla in mina killar

Som jag skrev i ett litet inlägg igår så var jag Hugo ledig några timmar. Det var första gången jag lämnade bort honom & lille gubben fick spenda några timmar hos sin mormor. Det gick jätte bra & han var glad mest hela tiden, jag saknade dock min lille fis men det var ändå väldigt skönt att få lite tid för sig själv. Visst får jag mig en stund då & då när mannen är hemma, men det är inte samma sak.

Under tiden Hugo var hos sin mormor så var jag hemma i lägenheten & plockade undan lite & satte på en maskin med tvätt, men framför allt så sov jag. Fy vad skönt det var, men jag märke att jag vaknade till lite titt som tätt. Blir väl så när man har en liten hemma vanligtvis!;) Hugo var bara borta i 4-5 timmar men jag saknade honom så & när jag kom tillbaka för att hämta honom så fick jag mig en bamse kram & han släppte mig inte på en lång stund & tryckte in sitt ansikte i mig, min gose kille!:)

Senare på kvällen satte vi hos hela familjen & kollade på film, det blev The Bounty Hunter som var en trevlig liten rulle. Jag & mannen åt tortilla chips & popcorn & Hugo åt majskrokar, fick ett sånt roligt kort på dom men tyvärr är det lite suddigt...men what the hell...KOLLA BARA!:D




Hhahah nej vilken underbar bild!:D Söta!:)

2010-07-09 | 13:21:46

Vad skönt med lite egen tid! Det äör verkligen guld värt! Vi ska nog ha barnvakt nästa vecka och kanske gå på bio!



Jättefin bild! =)



Kram!!

2010-07-09 | 17:42:06

Va fina :)



Kram!

2010-07-10 | 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback