Akut julen

Julen har vart väldigt mysig & spenderats med nära & kära, men alltid ska det väl vara något. På självaste julafton lyckades Lucky stoppa i sig nästan en hel aladdin ask, som tur var spydde hon upp nästan allt & mådde bra dagen efter igen. Sen har jag & Hugo haft några nätter då vi sovit dåligt då lille mannen vart väldigt ledsen, antagligen fler tänder som är på väg. Sen har vi dagens händelse då... Hugo ramlade & slog huvdet i soffbordet & fick ett jack över överläppen. Det såg djupt ut så jag bad mannen att ringa till sjukrådgivningen medans jag tröstade Hugo, efter att han pratat en stund så bestämte vi oss för att åka till jourcentralen & låta en läkare titta på det. Trots allt var Hugo på bra humör & var jätte duktig när han undersöktes, han hade sin lilla konversation med läkaren & hon tyckte att det såg bra ut & sa att det redan börjat läka. Jösses säger jag bara...


Blir sällan som man har tänkt sig nu när man har barn =)



Skönt att det gick bra ändå!

2010-12-28 | 09:15:23

Oj, ni har haft det fullt upp i jul :O Hoppas ni har haft det toppen ändå, när allt slutat bra :) Vi har inte råkat ut för några olyckor, förutom i morse. Isac druttade ur sängen och har en stor bula nu :(



Gott nytt år!! :) Puss och kram.

2010-12-28 | 11:57:00

Vilken snäll man du har som hjälper dig, min kille tog Kian en natt också. Gud va skönt jag sov:) Annars börjar de bli bättre med sömnen igen. Tycker de är rena lyxen att få sova flera timmar i sträck! Vilka olycker ni haft under julen, min hund har också käkat en aladin ask en gång. Men de är ju inte så mycket choklad som man tror, de är ju mjölkchklad och därför inte så mycket choklad osm man tror. Men man ska ju vara lite vaksam ändå. Kian har också fått jack i läppen.. ett par gånger men de blir alltid så mycket blod så de ser alltid så "farligt" ut. Men bvc sa till oss att vi skulle ringa tandläkarn och försäkringsbolaget ifall de skulle hända något med framtida tänder pga av smäll så att föräkringsbolaget går in och tar de. Så de gjorde vi.

2010-12-28 | 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback