Skit väder

Idag är vädret riktigt tråkigt, det regnar & blåser som bara den. Blir inga långa promenader vilket är pest, det är ju så skönt att komma ut lite. Det tycker Hugo med, finns ju en massa kul att titta på & vinka till!;) Idag när vi gick ut så fick Hugo sitta såhär i sin vagn...


 



Riktigt skitväder här oxå! Usch...

Visst är den? Älskar den! Jag ska kolla upp med min syster var de har gjort den någonstans.

Ringde nu, men hon svarade dess värre inte.



Tycker oxå det är HELT fantastiskt med våra små mirakel! En sådan lycka!

Hur upplevde du allt? Sprutor osv.

Om det är ok att jag frågar?

Ha en härlig kväll. KRAM

2010-08-24 | 20:19:40

tittuuut! :)

vilken fin jacka han har! overall kanske det är tillochmed.

ja, vädret idag är skiiit, och jag är sur. haha :P

men jag ska nog kunna bege mig till H&M ändå, och införskaffa en ny BH, och en kofta till vintermagen. ;)

2010-08-25 | 11:15:27

Åh, nu kan jag äntligen kommentera igen!



Vilken söt bild hehehe

2010-08-25 | 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback