Pyssel sugen

Jag har sånt sug att pyssla med något just nu, måla, tapetsera, inreda, fynda...ja allt möjligt!:) Det finns så mycket jag vill göra här hemma. Det skulle behövas en hel del nytt till hemmet men det kostar ju så det får vänta ett tag till.

Men 3 saker är väldigt slitna & behövs bytas ut först utav allt & det är soffan, soffbordet & tv-bänken. Skulle vilja hitta något billigt fynd som jag kan fixa till själv, så det blir sådär eget om ni förstår vad jag menar!?;) Är lite inne på lantlig stil, blandat med romantiskt & modernt....ååå är så sugen, blir galen snart!

Jag älskar att planera & rita upp hur jag vill att det ska se ut här hemma, brukar skriva listor med saker jag vill ändra & ha nytt med mera. Jag tycker det är roligt, vet inte varför...men men!;)

Vill göra Hugos rum lite mer pojkigt nu, vid tillfället är det väldigt neutralt eftersom vi inredde innan lilla busen kom till världen. Det är mycket vitt,grönt & lite svart & grått, jag skulle vilja få in lite mer svart & har hittat en snygg lösnig till Hugos EXPEDIT hylla. Det är en insats som ser ut som ett skåp eller låda (klicka på orden för att se).

Men men...nu är Hugos sovstund över, hör hur han vänder & har sig inne i sovrummet!:)


Hej! Har du sett filmen Remember me än? Om ja, vad tyckte du om den?

2010-08-05 | 13:55:13

Ja att pyssla är skoj!!! Det gillar jag också, bara min energi kommer tillbaka så ska jag dra igång med mina pysselstunder. Det ska målas om möbler och sys en hel del i höst har jag tänkt :-) Skoj!!!

2010-08-05 | 16:03:19

taack :) Jag har en Nikon D80

2010-08-05 | 17:37:30

Tack :) Ja, för det gör jag verkligen :D

2010-08-05 | 20:51:20

vi har också en expedit, gillar dom, dom går att variera mycket faktiskt :)!

kul att ha lite inredningslust, har också haft det nu. annars brukar jag inte bry mig alltför mycket, haha.



kram!

2010-08-05 | 22:21:04

Hej, jag heter Mia och jag har fått äran att bli en utav de 20 finalisterna till årets (unga) mammabloggare. Nu behöver jag din hjälp för att vinna!

De ända du behöver göra är att klicka på länken, och skriva att du röstar på nr.19 - Mamma Mia.

Jag delar med mig utav vinsten till alla som röstat på min blogg, om jag vinner!



Länk till tävlingen:

http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



Ps. Man kan rösta en gång om dagen! Tävlingen avslutas sista dagen denna månaden!

Kram Mia

2010-08-05 | 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback