Lille busen

Ja, då ligger lille busen Hugo & sover. Det har vart full fart på honom & detta är bara andra gången han sover idag, första sovstunden höll bara en halv timme. Han vill så gärna vara med hela tiden & se vad som händer, som tex när vi var på grillfest i lördags & alla dom andra små bebisarna som var med somnade gott runt 8-9 på kvällen så ville Hugo vara uppe, till slut gick vi hem runt 10 tiden bara för att han skulle få sova!:)

Igår fick vi låna en gåstol till Hugo, eftersom han vill gå runt överallt hela tiden & upptäcka varje liten sak i lägenheten så man blir ganska trött i ryggen efter ett tag så vi tänkte att vi skulle testa. Han gillar den & fattade direkt hur man skulle göra, det ända han behöver finslipa lite är styringen annars pinnar han runt här fram & tillbaka & hojtar glatt hahaha!;D

En annan sak jag upptänckte idag var att han lärt sig ge & ta....blev helt paff när jag frågade honom om jag fick smaka på hans majskrok & han stoppade in den i munnen på mig. Provade även om hans moster & mormor fick smaka & det fick dom!:D Små folket förstår mer än vad man tror så man ska tänka på vad man säger!;)

Bjuder på några roliga & söta sölpelle bilder, men nu vaknade lille fisen & så ska vi snart äta lite tacos snart med...mums...mannen som lagar!;)








sv: din blogg har ocksa blivit superfin :)



nepp, jag har fatt den gjort av en dukrig tjej :)

2010-08-02 | 20:35:37

Tusentack :)

2010-08-02 | 22:39:03

Svar: Åh, tack gumman, nu vart jag generad!:)



Hehe smutspelle!:) Så söt och så underbart med att se hur han utvecklas! Måste vara en obeskrivlig känsla!

2010-08-03 | 10:39:05

hahaha Han äter själv ser jag

2010-08-03 | 11:39:53

Tack :) Ja, vi hade tänkt åka på lite utställningar, inte överdrivet mycket men ska iallafall försöka åka lite då och då :)Strängnäs kommer väl förmodligen bli vår första :)

2010-08-03 | 13:30:02

Förresten, om du vill kan du rösta på mig som veckans blogg i http://equiline.blogg.se/ :)

2010-08-03 | 13:36:19

Ja vad kan det vara som spökar tro?!??!! :-)

Jag har alltid tyckt om godis, men nu är det mer tyvärr... men som tur var är det inte hela tiden, utan bara vissa dagar :-)

2010-08-03 | 13:56:26

Han har lika bar bordskick som Lucas har.. visst e de mysigt ? ;) hihi

2010-08-05 | 09:03:24

oj oj vilken söt liten kladdis :D

2010-08-10 | 14:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback