Det blev en ny vagn

Ja, precis som kommentaren säger så blev det en ny vagn iaf, allt pga av Hugos gammelfarmor som köpte den till oss i julklapp. Så himla gulligt!:) Både Hugos gammelfarmor & farfar var med, dom ville också komma iväg lite & det var jätte trevligt!:D

Det blev en 4ME Atlanta som är som en Phil & Teds & går att göra om till syskonvagn sen om det behövs. Kostade 2998:- inklsive syskonsits & vindskydd på happyland, det vi behöver köpa till är regnskydd & insekts/solskydd. Blir det ett syskon så behövs även en liten mjuklift & alla tillbehör får vi köpa av märket Phil & Teds för att 4ME är såpass nytt märke att dom inte tillverkat det än, men det spelar ju ingen roll!:)

Den nya vagnen är stabil med stora hjul som är perfekt för oss som bor på landet, dock lite större än Phil & Teds men inte större än våran barnvagn som kommer att åka ut på blocket snart!;) Framhjulen kan snurra i 360 grader men går att låsa i ett fast läge vilket är bra om terrängen blir tuff.

Är jätte nöjd med vagnen & den är så mycket lättare att köra än vår gamla, mycket beror på att framhjulen gör att det är lättare att svänga. Men här kommer iaf lite bilder på vagnen...





Är det dags för en bebis till snart? :D Tänkte eftersom ni är väldigt förberedda ;)



Kramis!

2010-08-16 | 00:00:25

Jätte fiin!:D Syskonvagn hmmmmm:D

2010-08-16 | 17:05:28

Ja, är det ett syskon på gång? =)

2010-08-17 | 19:09:02

Hej! Är ni nöjda med vagnen? Skulle vilja veta allt, plus och minus med den. Hur stor är den ihopfälld?

2010-11-13 | 12:35:24

Hej!

Hittade din blogg och detta inlägg då jag sökte på denna vagn på google.

Är lite nyfiken på vad du tycker om den nu efter att ha använt den ett tag??

Den ser ju bra ut med sina stora, svängbara lufthjul! :)

Med vänlig hälsning, Ella

2010-11-18 | 15:58:29

Hej! Även jag har googlat fram din blogg när jag sökte info om syskonvagnen Atlanta. Men jag ser tyvärr inget svar så jag ställer mina frågor. Är du nöjd med den? Kan man fälla ihop den med syskonsitsen? Kan man fälla syskonsitsen något? Hur fäller man huvudsitsen? Är det med båge som ex Teutonia timmy lr med rem som Babytravel syskonvagn? (med förhoppning att du sett dessa vagnar) Finns det någon sufflett till syskonsitsen?

Har något gått sönder lr har den blivit solblekt?

Otroligt tacksam för svar då jag inte har någon återförsäljare i närheten utan funderar på att beställa den på nätet! :))

Mvh Madde

2011-05-16 | 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback